Yay!!

Hyresvärden ringde i morse och frågade om vi hade möjlighet att komma och kika på den lediga 4an i huset bredvid i eftermiddag, så klockan 2 ska vi dit och kolla (50-100 meter från vår lägenhet). Den ligger inte uppe på hemsidan längre så jag känner mig väldigt osäker på hur situationen med den ser ut, men jag ska försöka intala mig själv att de plockat bort den för tillfället eftersom vi skickat en intresseanmälan på den, så att ingen annan haffar den först.
Skulle vara väldigt trevligt med en fyra-rummare. Så vi har ett kontor och ett rum för bebis, även om bebis kommer få sova hos oss första månaderna så kan det vara skönt att ha ett rum för framtiden, speciellt eftersom den lägenheten är billigare i månaden än trean vi tittat på tidigare. Och dessutom ligger på bottenplan med egen uteplats och allt. När man går förbi får man mer radhuskänsla än lägenhetskänsla och det gillar jag. :)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Hoppas det gick bra med lägenheten.

2009-09-02 @ 19:42:03
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0