Western-fest

Nu har jag gjort mig i ordning för kvällens western-fest. Skulle troligen bli grillad mat, ca 40-50 pers anmälda till festen osv. Brukar kunna vara helt galet på liknande tillställningar, linedance, westernfolk och alkohol det är en lustig blandning det.
Har iaf iklätt mig mina vanliga jeans (med gummiband så klart), en rutig mammablus/skjorta som jag köpte igår och mina cowboy-boots. Ska agera "fylle-chaffis" ikväll åt mor och far, men det brukar vara inte vara några problem, de är ganska lugna av sig.
Nu är det bara lite sminkning som saknas innan vi ska åka, älsklingen är i duschen så jag antar att det kan dröja ett tag till innan han är klar dock. Får se hur sent det blir ikväll men borde vara hemma kring midnatt tror jag...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Johanna ♥

Vad fin blogg du har... gillar din header =)

2009-09-19 @ 15:19:22
Blogg/hemsida: http://misseverything.blogg.se/
Skrivet av: Gun

Vad roligt med westernfest. Ha så kul!:)

2009-09-19 @ 17:03:51
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Hoppas att du får en underbar kväll!

2009-09-19 @ 22:03:30
Blogg/hemsida: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0