Värmande kommentar

Postat av: Melody

Hej Philippa!

Jag är en 20 årig tjej som är gravid och har precis flyttat till Stockholm. Ville bara säga att din blogg ger mig en sådan positiv känslan, den får mig verkligen att må bra :)

Ville bara säga det!

2009-09-01 @ 10:51:31



Det värmer att få sådana kommentarer, och även om jag skriver för min egen del så är det jättekul att höra att man kan ha en positiv effekt på någon annans tankar och liv också. :) Stort lycka till Melody, njut nu, även av de tunga stunderna för jag tror på att det är de som stärker oss och att vi faktiskt kommer sakna och skratta åt dem också sedan.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Sassabassa en ung morsa med panikångest

hej , ska vi följas?

2009-09-01 @ 19:44:06
Blogg/hemsida: http://sandram.webblogg.se/
Skrivet av: Filippa - blivande mamma

Vilken härlig kommentar! :)



Tråkigt när man inte får något och verkligen vill ha! Har visa på jobbet som hellre hade gått hemma, sluta klaga säger jag! :P

2009-09-01 @ 20:01:23
Blogg/hemsida: http://fillies.blogg.se/
Skrivet av: Filippa - blivande mamma

Usch tråkigt :( Men kanske bättre att tänka på dig själv och bebisen? Inte sugen på att plugga eller något sådant?

2009-09-01 @ 20:13:39
Blogg/hemsida: http://fillies.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0