The big danger

Det är farligt att sitta och koda åt andra, alltså fixa med bloggdesignen, för jag kommer på så många grejer som jag vill göra på min egen blogg under tiden så jag misstänker att jag kommer göra en hel del uppdateringar på min egen design under veckan.

Har för övrigt gjort klart grunden till den designen jag jobbat på under dagen och väntar nu bara på lite bilder från min uppdragsgivare som jag ska lägga in i headern, sedan ska jag höra efter om det är ok att jag länkar till hennes blogg så ni kan få kika på designen när den är klar.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Elly

Vilken tur :) Kanske illamåendet börjar försvinna då:D

Visst är det skönt att inte så många vet?

Då börjar alla bara fråga när ska du ha bebisen osv, då känns allt så mkt längre :P

haha sexdrömmar är ju aldrig fel HAHAH!

2009-09-13 @ 21:52:46
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/
Skrivet av: Elly

haha jaha lesbiska drömmar kanske inte är så roliga:P

Frågar depå facebook, där ser man. Vill du ge mig din facebook? skulle va kul o se dig;)



2009-09-13 @ 22:12:23
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/
Skrivet av: Gun

Det måste vara kul att kunna sånt där! Jag skulle gärna lära mig.

2009-09-13 @ 22:24:07
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0