Stygg gullunge

Jag har en stygg bebis i magen, h*n verkar roa sig med att skrämma upp mig genom att inte göra något alls vissa dagar. Det känns lite obehagligt att jag känner så lite vissa dagar, men jag hoppas det bara är normalt. Får fråga BM på torsdag annars, när jag ändå ska dit och mäta magen och lyssna på bebis hjärta igen.
Vilken underbar upplevelse det är förresten, att lyssna på sin lilla bebis hjärtslag.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Moa

Min bebis är likadan.. =) Tror den har vissa sov & väx perioder.. Kan vara lugnt i 2-3 dagar med lite bök och nån buff dör att sen nästan hoppa ur magen... =) Tog upp det med min BM idag och hon tyckte inte att det lät konstigt. Men visst blir man nervös!

2009-09-29 @ 17:10:21
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/moasliv
Skrivet av: X

Jag har inte fått höra Bebbens hjärtslag än. Trodde vi skulle göra det på UL, men det gjorde vi inte, och jag kom inte på det förrän efteråt. Jag var ju så glad för bilderna =)

Jag ska till MVC i morgon. Hoppas jag får höra då =)

2009-09-29 @ 17:59:21
Blogg/hemsida: http://egologi.blogg.se/
Skrivet av: jenny

jag kommer ihåg att jag var super nojjig när jag väntade skruttan just för att ibland så var hon helt stilla länge, jag provade att dricka ISKALLT vatten o ibland rörde hon sig men inte alltid. då satte jag mig på huk så att hon fick det trångt men inte alltid det heller hjälpte...

men i perioder var det så.

2009-09-30 @ 01:12:05
Blogg/hemsida: http://hyperballad-poetry.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0