Sovdags

Så, nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon ska jag pilla lite med menyn på bloggen, förhoppningsvis ser det helt annorlunda ut imorgon eftermiddag/kväll än det gör nu. Om jag lyckas som jag har tänkt det vill säga.

Fastnade visst vid tvn igen, kikade lite på Mayday på 4an, hemskt att se, och jag som fortfarande aldrig suttit på ett flygplan, kommer jag någonsin våga?? ;)
jaja, NU ska jag sova

Go' natt på er


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Elly

Till vänster :)

Jag tänkte inte lägga ut bilder riktigt än:P Vill ha en del, men det är inte så många som vet om min graviditet än så vill inte avslöja mig ahah. Men bilder tar jag sen :)

Annars vet jag inte mer va jag vill ha faktiskt :P räcker faktiskt tror jag :)

2009-09-07 @ 15:27:32
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/
Skrivet av: Elly

Jag gillade att det var 2 färger som fadeade lite i inläggen så de vill jag behålla:) så som du visade alltså. Sen vet jag ju inte riktigt något datum om när den lille kommer eller så men jag skulle gärna ha texten: 23/8 blev det ett plus på stickan.

Så de skulle jag vilja ha :D Så kanske du kan klämma in typ Elly´s blogg eller någon sådant :P

2009-09-07 @ 15:48:48
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/
Skrivet av: Elly

Jag ser ingen skillnad på den du skicka nu och den du skicka först?:S

2009-09-07 @ 17:04:21
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0