Sicken fräckhet

Nu har jag varit hos frissan och kapat bort slitet hår för ca 1 års tid... Var inte min vanliga frisör men funkade fint ändå, men ni skulle bara ha hört hur fräck hon var! Att hon bara vågar påstå att jag har självfall...

I vanliga fall kommer jag alltid därifrån med plattångat hår, den här gången blev det motsatsen, och det är bara med hjälp av någon slags hårlotion för att förstärka lockarna och sedan uppfönat med tratt... Visste inte att mitt hår kunde se ut så med lite hjälp...

Ikväll ska jag troligen slänga i lite ny hårfärg också så ni får kanske se mer imorgon, eller ikväll.. Dock inte med samma frisyr som nu för det skulle jag aldrig kunna åstadkomma på egen hand



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Malin

Ser snyggt ut, iaf de man ser =)

2009-09-23 @ 23:24:25

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0