Shoppingdag

Nu så är jag hemma igen, hade kanonbra timing, lyckades precis buda hem ett par mamma-jeans på Tradera, 1 minuts marginal hade jag när jag satte mig vid datorn. ;)

Åkte från mina föräldrar vid 8 i morse, ca 3 timmar senare var vi äntligen framme i Ullared och mötte upp min syster. Tog vår obligatoriska kiss- och fikapaus och gick sedan in i kaoset på GeKås, var relativt lugnt idag dock, folk har kanske en liten GeKås-paus nu i sept-okt innan de åker dit för att julhandla.
Hittade ett par snygga tröjor åt sambon, lite hygienartiklar och självklart ett storpack strumpor åt sambon också.
Sedan gjorde jag och mamma ett dyk in på barnavdelningen, hittade inte så mycket till bebis, men hade inte planerat att spendera så mycket tid där heller eftersom vi misstänker att vi kommer få ärva en hel del bebiskläder, och att släkten kommer köpa en hel del också. Men en pyjamas och en omlott-body blev det. Ska fixa bild någon dag snart, orkar inte ikväll dock.
Hittade även lite mammatröjor, dock inga byxor som jag kom i, har för brett arsle för de få varianter som fanns där. (Därav min tradera-runda). Så blev det ett bäddsätt till vagga/vagn, en nappflaska och lite småprylar i övrigt som är bra att ha när bebis väljer att kika ut.
Hittade även en bok som jag ville ha, Camilla Läckbergs senaste, Fyrvaktaren som släpptes nu i veckan. 139 kr fick jag ge för den, helt ok pris.

Och jag måste erkänna, jag hittade en adventsljusstake som jag kände att den MÅSTE jag ha om det blir flytt till 4an, så en sådan blev det också.
Ska som sagt försöka fixa lite bilder någon dag snart, ska bara återfå lite energi igen.
Åt en underbar pizza och åkte hemåt igen vid 18 så ca 5 timmar inne på GeKås och så lite tid runt. Och sammanlagt lite över 6 timmars bilkörning.

Nej, nu ska jag surfa runt lite till, sedan packa upp lite mera och försöka gnugga gruset från John Blund ur ögonen


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Sofia - Snart ung mamma

Häärligt att va gravid nästan jämt! :P Idag fick jag mig en otroligt bra natt med god sömn, Det uppskattas! =)

2009-09-19 @ 09:04:47
Blogg/hemsida: http://sofiahivall.blogg.se/
Skrivet av: Gun

Gud vad roligt att shoppa loss på ullared.

2009-09-19 @ 12:35:36
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0