Så dåligt flyt just nu...

Troligen blir det inget inringningsjobb på Jysk i grannkommunen den närmsta tiden, de hade precis tagit in en när jag tog kontakt med dem och har troligtvis inte råd att ta in en till. Var även på ICA här där jag bor idag och lämnade intresseanmälan, och visst f*n hade de precis tagit in några nya timmisar, vilket innebär att det nog inte är aktuellt att ta in någon mer den närmsta tiden. Hur dåligt flyt får man ha? Ska jag konstant var den där som kommer och frågar direkt när de precis tagit in någon?
Känns som en riktigt dålig dag rent psykiskt idag, inget går min väg riktigt vilket gör att jag känner mig mer eller mindre misslyckad...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Anonym

tja:) göru?

2009-09-04 @ 15:42:52
Blogg/hemsida: http://deity.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0