Regn, trött och uttråkad

Fy satan vilken seg morgon det här är... Älsklingen är på väg till skolan och jag sitter och rullar tummarna tills jag ska in till Arbetsförmedlingen på nytt seminarium. Ska försöka skriva ihop ett personligt brev och gå och lämna det på bageriet uppför gatan, de söker ett konditoribiträde på deltid och jag lovade att lämna CV och personligt brev till dem, men det är så svårt att få till det personliga brevet, speciellt när det är ett jobb man vill ha.
Jag har ingen frukostlust, har druckit ett glas juice mne det smakade inte så gott som jag hade hoppats, och att göra mackor nu känns inte så aktuellt.

Har åtminstone uträttat något vettigt idag, jag har betalat vagnen och spjälsängen nu :) Så nu är ytterligare ett steg avklarat, men vad mer ska man hitta på?
Tips på vad man kan göra, gratis, under några timmar en regngrå måndagförmiddag??


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Det är jättesvårt att skriva ett brev om sig själv. Med lite träning brukar det gå bättre.

2009-09-28 @ 12:18:02
Blogg/hemsida: http://horni. blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0