Pizzasugen

Jag hoppas jag är lika pizzasugen imorgon, annars kommer jag nog dra mig för att ställa mig och baka pizza då. Men nu har jag i alla fall köpt jäst och lite skinka och ost att ha på. Hade gärna gjort pizza ikväll men vi har några köttbitar i kylskåpet som måste tillagas för att inte bli dåliga, och laga mat två gånger på samma kväll är inte så aktuellt.. :P
Har fått en mördande huvudvärk nu, och tröttheten börjar smyga sig på så det blir tufft att hålla sig vaken genom hela CSI NY ikväll, kanske blir en tupplur innan dess??

Vad gör ni ikväll då? Myser? Slöar? Tränar?


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Anonym

ligger mest o slöar :)

2009-09-28 @ 18:09:16
Blogg/hemsida: http://indas.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0