OS-plats på g?

Ökade chanser till en OS-plats för svenska konståkningsdamerna finns nu då en redan inkvalad nation tackat nej till en plats, nu finns det 7 platser att slåss om i helgen istället för de tidigare 6 och självklart håller jag tummarna för att Joshi ska lyckas knipa en av dem. Och om hon lyckas så blir det syskonkamp om vem som ska få åka i OS, blir det Joshi eller storasyrran Vicky?
Jag tycker alltid att det är lika kul att se hur det går för dem båda, dels för att de kommer från samma lilla håla som vi bor i, och dels för att deras storebror gick i min klass på gymnasiet (och jag var dödligt förälskad i honom under de första två gymnasieåren ;) )
Så, hjälp mig att hålla tummarna i helgen, så vi får se någon av dem i OS i vår...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Spännande! Hoppas det går bra.

2009-09-24 @ 13:24:18
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0