Natti natti

Nu är jag helt slutkörd, kan verkligen inte fatta att jag blir så trött nu igen, eller seg snarare. Tänker krypa ner i sängen med nya Camilla Läckberg-boken och vänta på att ögonen faller ihop helt och hållet.
Imorgon blir det till att städa det sista, ett varv med dammsugaren och ut till förrådet med lite småsaker.
Sedan ska vi åka in till stan och storhandla, fylla kyl och frys ordentligt med massa gott ska bli helt underbart. Blir nog en snabbsväng in på Gina Tricot också, kika på leggings och göra en snabbkoll bland tröjorna. Och självklart försöka få tid hos frissan, håller tummarna för att det inte blir så svårt så här precis innan löning.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Filippa - blivande mamma

Usch! Ajja, man får tänka på att det är pengar :)



Har du sett One Three Hill och Gossip idag? Ska se det nu!! :)

2009-09-22 @ 22:34:38
Blogg/hemsida: http://fillies.blogg.se/
Skrivet av: Elly

Åh imorn ska jag o mamma äta kinabuffe! Gott!



Kan du inte äta stark mat?:S De har inte jag problem med än iaf.

Åh idag köpte jag jättefina lampor till fönstret, hela rummet fick nästan ett lyft haha.

Åh älskar julen! Pynta o greja :D

2009-09-22 @ 22:50:18
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0