Morgonstund

God morgon på er. Nu är jag så där läskigt halvvaken, ni vet när man är jättepigg men sitter och gäspar som en dåre...
Häromdagen var det ju en liten skitsak sambon gjorde som sänkte mig totalt, och igår kväll hämtade han in tvätten från tvättstugan, vek ihop allt osv så nu är jag upp över öronen kär igen ;) Tänk vad löjliga grejer man reagerar på egentligen...

Ska ta och skutta in i duschen nu, sedan klä på mig något vettigt, fixa håret, sminka mig och äta frukost. Sedan bär det av in till "storstan" för jobbintervjun och en stunds fönstershopping med Isabell.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Lycka till med intervjun!

2009-09-15 @ 08:33:42
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Carina

En fråga bara hur får jag tag i din mailadress?

// Carina

2009-09-15 @ 12:59:05
Blogg/hemsida: http://cajsasblogg.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0