Letat bloggar

Nu har jag nog hittat en bunt med gravidbloggar via Bloglovin' där barnen inte fötts eller föds inom de närmsta veckorna. Tycker som sagt det är kul att läsa och skriva lite med de som har kommit ungefär lika långt som jag har. Men vilken jäkla drös det finns med "fejkbloggar"... För ärligt talat, alla dessa "14 och gravid med tvillingar/trillingar"-bloggar, som det skrivits i i ca 2 veckor innan de bara slutat uppdateras, jag tror verkligen inte på dem. Det är självklart att det finns några men det känns som att det finns alldeles för många sådana bloggar där ute. Tyvärr tror jag ju att det är någon/några stackare där ute som behöver uppmärksamhet och inte tror på att de kan få den utan att hitta på "sensationshistorier". Varför inte bara vara sig själv?

Jaja, ska följa de bloggar jag hittade som verkade intressanta nog för mig under någon vecka och sedan kanske det dyker upp länkar till dem med.

Och för er som inte sett det, jag lade till ytterligare några länkar igårkväll under Läsvärda bloggar


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Filippa - blivande mamma

Nej man vet aldrig :) Får se när bebis kommer ut eller när man ser det på ul!

2009-09-08 @ 22:32:52
Blogg/hemsida: http://fillies.blogg.se/
Skrivet av: jess

haha du får klippa ett hål jelt enkelt! :D hihi sov gott!

2009-09-08 @ 22:58:41
Blogg/hemsida: http://jessljungberg.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0