Kärlek!!

Jag är kär... :D
Fick hem mina mamma-byxor som jag köpte på Tradera idag, och jag vete sjutton om jag vill ta av mig dem igen (fast de luktar lite skumt, som det alltid gör när man köper kläder via tradera... Hur f*n tvättar folk sina kläder egentligen?)
Jag var ju väldigt orolig för att de inte skulle passa, det är int elätt att hitta byxor i min storlek, men de sitter perfekt!! Tänk att ett par byxor kan göra en så glad.

Nej, nu ska jag ställa muggen i diskmaskinen sedan på med ett par strumpor och en annan tröja. Sedan blir det en sväng ut för att hälsa på mamma lite, rota igenom min gamla garderob och kidnappa hem mina gamla barnböcker.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Vad roligt att de passade så bra, det är ju en chansning att handla så. Vi både köper och säljer mycket på Tradera.

2009-09-29 @ 12:28:09
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Tova

Härligt att byxorna passade :) själv harjag inte köpt nåt mamma-plagg ännu, men det vore kanske dags snart... byxor som inte skaver i midjan vore verkligen något nu när det börjar bli kallare ;)

ah, har inte lyssnat så mycket på Darren Styles, kanske får ta och göra det ;) är riktigt jobbigt allätande när det gäller musik. Har tillfället på Laleh i högtalarna :P

hoppas du har en skön dag!

2009-09-29 @ 13:16:23
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0