Jobbintervju

Var inne på Arbetsförmedlingen tidigare idag och lämnade min närvarorapport för gångna månaden, så att jag får ut min ersättning från försäkringskassan i tid. Passade då på att verifiera sista meriten hos en handläggare, fick nämligen hem mitt arbetsgivarintyg från Jysk idag. Det visade sig att jag hade varit anställd längre än jag trodde hos dem, en trevlig överraskning även om det inte innebär mer pengar.

När jag satt hos handläggaren såg jag i de dagsanteckningar de har på mig att de hade gett ut mitt namn till SIBA som söker extrapersonal till kassan. Med andra ord, SIBA hade bett Arbetsförmedlingen om förslag på arbetssökande som skulle kunna pass som kassamedarbetare hos dem, och Arbetsförmedlingen hade gett dem mina uppgifter. Det fick jag sedan bekräftat när vi satt här hemma och åt macor med mina föräldrar eftersom de ringde från SIBA och frågade om jag hade möjlighet att komma på intervju hos dem på tisdag förmiddag.
Så, tisdag ska jag på anställningsintervju. :) Hon som ringde kunde inte garantera hur många timmar/månad osv och de behöver någon som kan rycka in när som helst, men med landets ekonomi på uppgång igen och julhandeln i antågande så trodde hon att det skulle bli en del tider i varje fall. Och jag är nöjd bara jag ahr något att göra, heltid eller 1 timme i månaden är inte det viktigaste, men en extra inkomst och att få komma ut lite är så underbart.
Ska kolla om Isabell är ledig från skolan på tisdag också, kanske kan ta vår lilla runda på stan i samband med min intervju...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Vad kul att få jobb!:)

2009-09-11 @ 17:36:15
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Elly

Haha jaså? många aprilskämt :D

Hoppas du får jobbet förresten!

2009-09-11 @ 17:51:27
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/
Skrivet av: Carina

Hej vore super kul om du ville hjälpa mig med en snygg blogg design fattar inet själv men det är kul att blogga. Skulle vara kul med några bilder ex på mina barn.

// Carina

2009-09-11 @ 18:25:22
Blogg/hemsida: http://cajsasblogg.blogg.se/
Skrivet av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Ska hålla tummarna för att du får jobbet!



sv: Jag håller med dig där med lärarna. Min mattelärare på gymnasiet var urusel och ändå fick jag MVG. Berodde antagligen på att jag har lätt för matte och pluggade allt hemma.

2009-09-11 @ 20:24:51
Blogg/hemsida: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Skrivet av: Carina

Hej igen skrev ett inlägg hos dig men såg inte var det tog vägen. Som jag skrev där vill jag har texten Book Antiqua text strl mellan. Färgen på blogg sidan får gärna vara en mörkare grön färg såg en som var himla snygg. Typ mossgrön utöver har du helt fria händer angående utseendet på min sida. // Carina

2009-09-12 @ 14:29:37
Blogg/hemsida: http://cajsablogg.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0