Hösten är här

Haha, har ni märkt hur dålig fantasi jag har nu för tiden med mina blogginlägg? Jag får en topp som varar ca en vecka sedan sjunker jag ner på en "nu har jag ätit det och gjort det, dags att sova"-nivå igen.
Vissa dagar är det verligen jättesvårt att komma på vad man har gjort, vad man ska skriva om och vad man vill göra, till och med matidéerna lyser med sin frånvaro.
Men jag är jätteglad över mina drygt 60 unika besökare/dag.. :)

Är en riktigt härlig höstdag utanför nu, var en helt underbar dag igår med, jag kommer nog njuta rejält av den här hösten med mycket att förbereda och bara mysa, men samtidigt hoppas jag att hösten sak gå snabbt för jag vill att det ska vara december, slutspurten... (Så kollar man i almenackan, inser att jag troligen har en lägenhet att tapetsera om, möblera, fixa i ordning och ytterligare en att tömma och städa grundligt, sedan ska man hinna med lite julklappsshopping och att förbereda för bebis ankomst och inser att tiden kommer flyga iväg.)
Ska nog försöka rensa av tomatplantorna på uteplatsen snart också, det är ju trots allt oktober snart.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Tova

Åh ja, visst är hösten underbar :)

Så mysigt och härlig i luften.. Och man kan vara inomhus och fika utan att ha dåligt samvete xD

Ah okej, nej vi kommer nog inte heller köpa så mycket nya möbler o grejer, hellre för lite än för mycket i lägenheten liksom. Det värsta jag vet är när det är plottrigt och stökigt av massa prylar hehe, och det lär ju inte bli bättre av att man får ett barn sen med alla tillbehör och leksaker spridda överallt ;)

hoppas du haft en skön helg!!

kram

2009-09-20 @ 11:52:07
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0