Flytt??

Ja, då väntar vi bara på två besked, som både borde kunna dyka upp redan denna vecka sedan blir det troligtvis kontraktsskrivning.
Lägenheten var mycket härligare än vi kunnat hoppas på, behöver tapetseras om och hyresvärdens målare är tydligen uppbokade ungefär till årsskiftet men de har lovat att stå för material kostnaden om vi gör jobbet själva, och ordentligt, så mamma kommer troligen hjälpa oss med den biten, och vi får välja tapeterna själva.
Den kändes både stor, rymlig och ljus vilket är riktigt härligt, och så ligger den så till att det blir riktig radhuskänsla istället. Köket hade både relativt nya vitvaror (jämfört med de vi har nu), kanske 4-5 år gamla. Och en diskmaskin i köket som redan är installerad. Antar att vi får försöka sälja den vi har nu då.
Badrummet var stort och hade massor av hyllor på ena långsidan, samt duschkabin. Nästan så jag är lite kär i den lägenheten nu... Håller tummarna för att allt ska ordna upp sig nu.
Och imorgon ska jag få besked om ifall jag får timanställning på Jysk, enda hindret är deras budget så säljchefen skulle kolla upp hur stor budget hon har att röra sig med så hon vet om de har råd med en till på inringning och timmar. Men det lät som att det var väldigt positivt att jag gärna jobbar helger. :) Håller tummarna för att det ordnar sig med.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Elly

usch då, har inte aptiten kommit tillbaka än?

aha okej ända till vecka 18 haha. Samma här.min sambo får inte ens nudda dem haha.

De gör ondast på natten, om jag t ex har legat på rygg länge så ska jag lägga mig på sidan, då känns de som om jag skulle släppa 2 bomber hahah xD



Hade du ont i ryggen med? i svanken? Jag har typ som mensvärk liknande smärta där :/

Är rädd hela tiden att mensen ska komma. Trots att jag vet att jag är gravid:P

2009-09-02 @ 23:49:25
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/
Skrivet av: X

Sv: Jo jag har sagt till alla mina lärare att jag är gravid, så dom vet att jag försvinner efter denna terminen. Alla lärare är riktigt förstående, speciellt gympalärarna och dom vet att man inte ska anstränga sig för mycket.

Det här med foglossningen har jag faktiskt redan börjat känna av. Tänkte att det var liite väl tidigt i graviditeten, så jag har inte vågat säga det till någon annan än mina gympalärare, för jag kände av det när jag gick snabbt. Om jag rör på höfterna för mycket eller för snabbt så händer det att dom låser sig, och det gör gaaanska ont. Fast än så länge gör foglossningen inte jätteont, men det kommer väl.

Haha! Vad kul att du skrev just jordgubbsshake, det var nämligen det jag egentligen var sugen på, men jag tog en chokladshake (jag har ju alltid gillat choklad förut, men nu är det inte lika gott längre) och det smakade inte som jag hade tänkt mig. Det var riktigt äckligt. Jag drack inte ens upp hälften.



Sen vill jag bara säga att dina kommentarer betyder oerhört mycket. Jag blir glad när du kommenterar på min blogg för du vet ju liksom vad jag skriver om. Du har ju gått igenom det själv. Och så gillar jag din blogg också.



Lycka till med den nya lägenheten =)

2009-09-03 @ 19:10:02
Blogg/hemsida: http://egologi.blogg.se/
Skrivet av: X

Sv: Känner igen detdär med chokladen. Samma sak med godis. Jag satt en gång och tänkte på det, och försökte komma ihåg sist jag åt godis. Så tänkte jag "Nej, jag har nog inte ätit godis under hela min graviditet", men sen kom jag på att jag var ju på bio en gång i början av graviditeten och då åt jag ju godis, eller nej vänta! Jag åt faktiskt inte godis då. Jag köpte en massa frukt som jag satt och smaskade i mig. =O

2009-09-03 @ 22:02:33
Blogg/hemsida: http://egologi.blogg.se/
Skrivet av: matilda - [maatilda.blogg.se]

allt bra?

2009-09-04 @ 07:06:17
Blogg/hemsida: http://maatilda.blogg.se/
Skrivet av: Filippa - blivande mamma

Vad kul för er! Hoppas allt går bra nu :) kram

2009-09-04 @ 10:07:42
Blogg/hemsida: http://fillies.blogg.se/
Skrivet av: Catarina

Lycka till med lägenheten. Den låter jättebra på beskrivningen. Du kanske kan visa bilder om ni får den?

2009-09-04 @ 10:45:49
Blogg/hemsida: http://ninna77.blogspot.com
Skrivet av: Caroline, LINA FRANKღ

:D

2009-09-04 @ 18:54:48
Blogg/hemsida: http://carolinefrank.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0