En ny vampyrdräpare?

Sarah Michelle Prinze (tidigare Gellar) fick en dotter i söndags enligt Aftonbladet. Dottern ska Charlotte Grace, och pappan är självklart Freddie Prinze Jr.
12 år tillsammans och 7 års äktenskap, det är en ganska lång tid för att vara ett Hollywood-par om man ska titta på statistiken men jag håller tummar och tår för att de har minst 50 år kvar tillsammans. :)

Sarah Michelle är kanske mest känd från Buffy och Vampyrerna, men för oss som känner till henne lite så har vi säkert sätt bra många fler, både filmer och serier med henne i en av rollerna. Hon och Freddie träffades under inspelningen av Jag Vet Vad Du Gjorde Förra Sommaren och ahr varit ett par sedan dess... Starkt jobbat. :)

Så, ett stort grattis till de nyblivna föräldrarna från mig i alla fall


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Tova

Åh, vad kul att hon fått barn :)

som jag också skrivit om i min blogg så är det ju verkligen baby-boom bland kändisar i år... och bland oss "vanliga" också för den delen, vart jag än går på gatan ser jag gravidmagar och barnvagnar ;)

ska bli spännande bara att se om mitt barn blir årgång- 09 eller -10 :D

2009-09-23 @ 11:25:15
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0