En favorit

Hmm, har ni märkt vilken blandad musiksmak jag har? Jag tänkte mest på de låtar jag lagt upp i olika inlägg och skrivit om.. Det har varit allt från hardcore till ballader av alla dess slag. Det är ungefär så det ser ut på min i-pod också för tillfället: hardcore, techno, ballader, pop, rock, punkrock osv.
Just nu sitter jag och lyssnar på Josh Groban här hemma, jag gillar inte hans låtar på italienska men de engelska är underbara hela bunten och att välja ut en favorit av dem är i princip omöjligt eftersom de är så olika. Men den här är helt klart en av favoriterna..



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Sofia - 19 & Gravid

okej =)

2009-09-12 @ 16:46:32
Blogg/hemsida: http://sofiahivall.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0