Dagen so far

Hemma från arbetsförmedlingen nu, verkligen ingenting nytt man fick höra talas om på det förbannade seminariet, men nu har jag iaf varit på något av dem och känner mig lite mer berättigad till den ersättning FK faktiskt betalar ut till mig..

Började dagen på ett strålande sätt, eller nja, vakna halv 7 med ont i halsen och sedan åka in till högskolan där man fick sitta och fördriva tiden i 2 timmar känns väl inte så kul, men jag ringde hyresvärden under tiden åtminstone... Så nu får ni snart stå ut med att min blogg kommer bli väldigt mycket renoverings-blogg och inrednings-inriktad. :D 1/11 har vi nya lägenheten ifrån, men vi får tillgång till den tidigare för att kunna tapetsera om och flytta in allt, samt tömma ur den vi bor i nu och städa den ordentligt. Fy f*n vad jag är glad, nu har jag ett stort projekt att ta tag i och något att verkligen se fram emot, som ligger lite närmare i tiden än BF gör.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Jessica

Hejsan! mysig blogg! :)

Känner du och lite stress med renovering innan bebis kommer? :)

2009-09-21 @ 12:43:06
Blogg/hemsida: http://jessicanorrgard.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Jo jag hoppas att bebben mår bra. Är bara det att nyligen så fick en jag känner MA. Hon fick inga blödningar och allt var som vanligt, men när hon gjorde UL så såg de att barnet varit dött i 4 veckor :(

Jag lider inte riktitg av hypokondri, dock så lider jag av OCD (Tvångstankar) .Det har jag lidit av ända sen jag var 5 år. En sak som har stått i vägen för mycket i mitt liv :/ men nu har jag lärt mig att kontrollera mina tvångstankar.

2009-09-21 @ 12:52:37
Skrivet av: Stina

Grattis till lägenheten :) Va skönt. Vi ska kolla på en bostadsrättsvilla nu i veckan. Också en fyra, man vill ju bo lite större, men är lite rädda för hus än sålänge, får kanske bli om några år. :)



Sockret när de tar blodprov har det inte varit något fel på än sålänge, men eftersom min mamma hade graviditetsdiabetes med sitt sista och fjärde barn så gör dom en extra koll på mig för säkerhets skull. Inget jag ser fram emot men det är väl lika bra att de är nogranna :P

2009-09-21 @ 12:56:36
Blogg/hemsida: http://bebbelycka.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0