C-vitamin-chock

Sitter just nu och försöker c-vitamin-chocka min kropp. Börjar känna av lite halsont och vill verkligen inte bli förkyld nu! Har alldeles för mycket roligt planerat inför den kommande veckan, så det får bli apelsinjuice i stora mängder nu ;)

Och jo, imorgon bitti ringer jag till hyresvärden och säger att vi vill ha 4an... Hoppas inte någon varit fräck nog att ringa och sno den nu idag, då blir jag fasen deprimerad


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Jag håller tummarna för att du slipper förkylning och får lägenheten!

2009-09-20 @ 18:26:31
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Hoppas, hoppas att lägenheten blir eran. Hota med att lägga ut dem på bloggen annars ;P

2009-09-20 @ 20:01:16
Blogg/hemsida: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Skrivet av: Tiara

Min bebbe sover heller inte på natten. Jag berättade det för kvinnan som jobbade på ultraljudet, och hon berättade att bebbarna sover bara i 20-minuters-perioder. Alltså är dom tekniskt sätt vakna dygnet runt. Då kan man förstå varför dom inte sover på nätterna när dom är nyfödda ;)



Lycka till med lägenheten. Hoppas hoppas att ni får den, den verkar ju så mysig =) (har läst om den i tidigare inlägg)

2009-09-20 @ 21:16:40
Blogg/hemsida: http://tiiara.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0