BM-besök v.25

Så, v.25+1 idag och precis hemkommen från MVC. Måste börja med att säga att hon som tog blodprovet idag inte lyckades något vidare, bara ett stick men förra gången gjorde det inte alls så här ont...
Mitt blodtryck låg fint fortfarande, inga proteiner i urinen (precis som det ska alltså). SF-måttet, alltså måttet på livmodern var 24, precis som medelsvensson och bebis hjärta slog 146 slag/minut. ♥

Ska man tro på skrocket så är det alltså en tjej men vi får se vem som kikar ut sedan. :)

Nästa besök blir 1 oktober och då slipper jag ta blodprov om inget ser konstigt ut på dagens, ska bli skönt det...

-----------

Sambon påpekade i morse att han hade legat och känt på min mage i natt när han gick och lade sig och fått några rejäla smällar, kraftigare än han någonsin känt dem tidigare. Tror jag var glad att jag sov just då ;-)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Vad skönt att allt ser bra ut.

2009-09-10 @ 18:17:49
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0