Bloggtips?

Nu behöver jag tips på bloggar som jag ska läsa, eller snarare kolla på och se om de är läsvärda ;)
Jag är speciellt på jakt efter gravidbloggar, lite liknande min, verkar enbart hitta sådana där de redan fått sina små och visst är det jättekul att läsa om det med men jag tycker det är extra kul med de som väntar. Har haft så mycket glädje av de som jag har tipsat om i min länklista, att prata tankar, känslor och symptom med andra i samma situation ger väldigt mycket, och de är alla i ungefär min ålder. Två av dem väntar dessutom sina mirakel nästan exakt samtidigt som mig...
Så, har ni tips på någon bra gravidblogg? Helst ska det handla om lite annat än bara graviditeten så klart, annars skulle nog jag tröttna ganska snabbt också. Och är de flitiga på att uppdatera så är det ännu bättre...

Kika gärna in på de bloggar som jag har länkat till om ni inte redan har gjort det, finns en hel del läsvärt där. Och ni som bloggar själva och har länkat till min blogg, jag hoppas ni vet hur mycket det värmer att ni ger mig så pass mycket cred att ni faktiskt tipsar andra om det här lilla krypinet (även om jag har "löjligt" få prenumeranter på bloglovin' om man kikar på hur många unika besökare jag ahft den senaste veckan... Är uppe i dryga 100 stycken idag, vad har hänt?!)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Stina

Hej tjejen! Jag är en av dina prenumeranter på bloglovin, hihi.. stina k på familjeliv här. Om min blogg är läsvärd eller inte får du väl själv avgöra, men vi väntar ju smått typ samtidigt och jag bloggar om det och lite allt möjligt som händer i livet. Så du är välkommen att spana in min blogg om du känner för det :) Kram kram!

2009-09-08 @ 08:11:30
Blogg/hemsida: http://bebbelycka.blogspot.com
Skrivet av: sofia

heej tjejen:) hoppas allt är bra med dig :) härlig blogg :) hoppas graviditetetn går bra :) pusskram

2009-09-08 @ 09:23:53
Blogg/hemsida: http://sofianorborg.blogg.se/
Skrivet av: Tiara

Hejsan! Jag är gravid. Fast jag skriver inte så jättemycket om det på min blogg, men du får gärna kika in ändå om du vill =)

Sen vet jag ju att spiderchick är gravid, kolla in hennes blogg =)

2009-09-08 @ 10:01:54
Blogg/hemsida: http://tiiara.blogg.se/
Skrivet av: Elly

Åh va jag känner igen mig ahah!

Jag hittar mest bara bloggar där de redan fått bebisen, vill också hellre läsa de som väntar :P

2009-09-08 @ 13:02:55
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0