Vilda Västern

Hmm, jag brukar klaga på att bebis är lat, det får jag visst äta upp nu ikväll för h*n har varit igång och buffat i över 2 timmar i sträck nu, nonstop. Det är nog en fot som petar upp strax under mitt högra revben, konstant. Jimmy bara skrattade när han kände med handen på magen förut för det är verkligen vilda västern. Men oh vad det är härligt ändå, älskar den här biten med att vara gravid.

Har även varit på familjerätten idag och skrivit på papper om gemensam vårdnad och faderskapsbekräftelsen. Så skönt att ha det klart redan nu så har vi lite mindre som ska fixas efter att bebis är född.


Ska sussa alldeles strax, är ganska trött men samtidigt känner jag mig så mycket piggare och gladare än jag gjort tidigare.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Tova

Hihi, just i denna sekund håller min lilla också på att sparka mot revbenen,. kan fan inte sitta normalt böjd över latopen längre, känns som bebisen kläms sönder därinne :P



Ja, det behövs ju ofta inte så stora förändringar för att ett rum ska se annorlunda ut :)

Vi var jättenöjda med bänkskivan, mindre nöjda med hantverkarna som typ monterade massa grejer FEL. Hur kan man medvetet föra tvärtemor vad manualen säger??

2009-10-22 @ 22:34:54
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0