Ursäkta mig...

Jag ursäktar mig för dålig uppdatering under gårdagen, men jag är inte riktigt van vid att äta middag följt av efterrätt så jag somnade ganska tidigt...
Var hemma hos mina föräldrar en sväng i alla fall, fixade det sista med nya kontraktet så det ska jag posta under dagen, och sedan åkte jag, mamma och älsklingen ner till Hem & Hobby och kikade lite inredningsgrejer, för ovanlighetens skull var det ingen som köpte något.
Sedan fick vi dillkött med potatis och en blåbärspaj som efterrätt, snacka om att bli proppad.

Idag ska troligen jag och älsklingen ut på långpromenad i kylan och rusket, kommer bli många pauser för min del men det var han helt med på så då får det bli så. Är så otroligt mysigt att vara ute och gå tillsammans med honom men jag känner mig som en sengångare/flodhäst numera, jag kan inte gå så snabbt för då brjar jag flåsa och så kommer sammandragningarna som ett brev på posten.

Ska försöka mig på att göra kycklinggryta till middag idag, jag är ingen vidare kock men någon gång måste jag ju göra mig till lite ;) Om jag orkar blir det kladdkaka till efterrätt, gjord på Marabou's Mintkrokant-choklad, har ni inte testat det så rekommenderar jag att ni gör det, det är löjligt gott.

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen igen och väcka sambon med mina iskalla fötter...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: X

God morgon!

Jag kom på en sak som jag frågade i mailet som inte kom fram.. Kanske har frågat det redan, och i så fall får du ursäkta mig för mitt minne är inte speciellt bra =P

Jag undrar var i Sverige du bor.. Om du inte bor alltför långt bort hade det varit kul och träffas nån gång =)

2009-10-04 @ 10:29:46
Blogg/hemsida: http://egologi.blogg.se/
Skrivet av: Gun

Tack fär tipset om kladdkaka! Det låter jättegott.

2009-10-04 @ 10:48:21
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Miiqa

Det låter som en mysig tillställning, och jag är bergsäker på att kycklinggrytan blir jättegod!



sv: Om jag slutar blogga, så tänker jag absolut fortsätta kommentera! Fast då blir nog mina kommentarer ganska mycket bättre ;)

2009-10-04 @ 10:51:19
Blogg/hemsida: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Skrivet av: Johanna - 20 & gravid

sv: skönt att nån känner så :P

2009-10-04 @ 11:43:41
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/
Skrivet av: Egoinas mamma

Låter som att ni skall ha en riktigt mysig dag tillsammans! :)

2009-10-04 @ 14:07:08
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0