The return of Kent

Attans också, nu kommer Kent-hysterin sätta igång igen... I mina ögon (och öron) ett av våra absolut mest överskattade band någonsin släpper ny platta.
Jag är av åsikten att alla deras låtar låter likadant, första plattan var bra, sedan blev det bara samma låtar med nya texter ungefär... Nej, jag avstår från att lyssna även denna rundan, och stänger av radion om de börjar spela Kent igen, bara så att ni vet...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Johanna - 20 & gravid

jag blundar för detta inlägg (hihi) och svarar helt enkelt: jag hade lämnar en bok 3 dagar för sent! 6 kronor för 3 dagar för sent. kan man inte blunda för det då? va ska dom med mina 6 kr till? :P

2009-10-05 @ 11:51:05
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/
Skrivet av: Tova

Åh, tack så mycket för kommentaren! Ja, ibland mår man verkligen piss utan att riktigt fatta varför. Vissa dagar är sparkarna från lilla bebisen det enda som håller mig uppe känns det som.

Idag känns allt bättre dock... vad har du för dig denna måndag då?

kramar

2009-10-05 @ 12:20:32
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Skrivet av: Tova

Ojsan... hehe! Så din chef är din storasyster alltså? :)

Haha, jag var också på bibblan nyss. Lånade ett gäng Mama och ska plöja igenom dem nu :P har också nyss pratat med en tjejkompis som hysteriskt misstänkte att hon var gravid... shit, känns verkligen som ALLA ska ha barn just nu :O

kramar

2009-10-05 @ 12:41:26
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0