Tack gode gud för sängen

Så har vi tömt vår gamla tvåa och fyllt vår nya fyra till bristningsgränsen känns det som. Flyttstädat idag och ska lämna nycklarna tidigt imorgon, men ack så skönt att inte behöva springa fram och tillbaks hela tiden nu!

Vardagsrummet är färdigtapetserat nu och imorgon ska golvlisterna målas, sedan blir det till att möblera där inne så vi kan få lite ordning i kaoset. Ska även fixa i garderoben imorgon har jag tänkt mig.

Vårt internet och telefon är inte inkopplat ännu men vi har fått låna pappas mobila bredband för att kunna hålla oss hyfsat med i gemet ändå. Kabel-tv ingår ju här så även om det från Telia inte är fixat så kan vi se på de flesta kanaler vi vill se.

Så fort jag hittar kabeln till kameran så ska ni få se bild på vårt urhärliga sovrum, och troligen även på vardagsrummet då. Men nu måste jag fixa lite i köket så vi får någon mat idag. Ska bli tacos-mys!! :D


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0