Studie-planerna ändras, eller?!

Jaha, så har man kommit på ytterligare något som jag skulle vilja utbilda mig till, trots hot om hård konkurrens...
Konkurrens på arbetsmarknaden är jag inte rädd för, speciellt inte om det handlar om ett område som jag tycker är kul att syssla med, för då pressas man att bli ännu bättre.
Juridiken ligger mig ju varmt om hjärtat, något jag verkligen har drömt om i många år, samtidigt vet jag att det är tuffa studier och mycket teoretiskt.
Men sedan jag började ordentligt med bloggen här, pillar i photoshop, kodar och har mig så har jag börjat fundera på om man kanske skulle försöka utbilda sig inom området och göra det på heltid, webdesign alltså. Ska höra mig för på arbetsförmedlingen om de kan hjälpa mig med hur jag ska komma vidare med de planerna, vad jag ska läsa osv. För det skulle vara riktigt kul, jag tycker ju till och med att all denna förvirrande kod är rolig att skriva och ha sig med. Och att lära sig det bättre, att kanske få lära sig Photoshop och liknande program ordentligt skulle vara så otroligt kul, då gör det inte så mycket att det kan bli mycket jobb stundtals eller att konkurrensen är hård. Jag vet att om jag vill så kan jag bli riktigt duktig...

Vad tror ni? Är jag tillräckligt kass? :P
Ska sova på saken i natt tror jag.. ;)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Sikta på det du känner för. Resten löser sig ;)

2009-10-01 @ 21:51:19
Blogg/hemsida: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Skrivet av: Johanna :)

Hej :)

Jag har då jätteproblem me min bloggdesign, o skulle gärna vilja ha hjälp!

Men du kanske tar betalt?? :/

Tack på förhand!! :P

2009-10-02 @ 18:08:29
Blogg/hemsida: http://johnannas.blogg.se/
Skrivet av: sara

Låter riktigt intressant båda två tycker jag.



Förresten, en riktigt fin blogg det här. Kul att jag hittade den :)

2009-10-02 @ 19:42:41
Blogg/hemsida: http://glitterogon.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0