Säger god natt

Går och lägger mig nu, har varit en ganska jobbig kväll rent psykiskt och jag behöver bara få sova...

Har en ganska rejäl lista med inlägg att läsa på Bloglovin' ser jag, men ni får faktiskt vänta tills imorgon med eventuella kommentarer från mig, sorry men jag orkar inte engagera mig ikväll...

Kan även tillägga att jag insett att jag inte gillar att flyttpacka, har alldeles för få kartonger och att försöka ordna upp grejerna och packa hyfsat logiskt är så oerhört jobbigt, men nödvändigt. Köket är alltid värst att packa grejerna i, men tack och lov är det ju typ det sista stället man packar på och det första man packar upp så inte så komplicerat ändå...

God natt på er alla mina vänner (och eventuella fiender). Vi hörs imorgon hoppas jag.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0