Produktiv morgon

Så, då var adressändringen gjord. Och jag har hunnit med att boka in en tid hos familjerätten i kommunen för att fixa med vårdnaden och faderskapet innan bebis föds... Man kankse ska ta och äta lite frukost nu då, och sedan byta om till arbetskläderna och försöka fixa med listerna igen.

See you later folks


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Aha! Nu lärde jag något nytt. När Egoinas föddes i Norge så skrev hennes pappa på precis efter att hon var född (för faderskapet) på lasarettet. Sen gör man inget med vårdnaden innan man själv eventuellt tar initiativet till det själv. Är det vanligt i Sverige att göra som ni gör? Jag har nämligen ingen aning..

2009-10-19 @ 18:43:04
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Skrivet av: Moa

Familjerätten?? Vårdnad? Vadå... Har jag missat nått nu lr??

Trodde det löste sig på BB?

2009-10-19 @ 18:47:02
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/moasliv
Skrivet av: Egoinas mamma

Sv: Tack för svar. Då vet jag. Det är ju bra att göra det innan som du säger, har inte tänkt på det.. :)

2009-10-19 @ 19:36:15
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0