Mörbultad

Undra om det är så här det känns att ha ett brutet revben. Fy fan säger jag bara, verkar som att bebis bestämt sig för att försöka knäcka mina revben, Ont gör det åtminstone, känns verkligen inte trevligt så jag börjar verkligen önska att de här sista 8-9 veckorna ska gå FORT!!! Det gör ont när jag går, när jag sitter, när jag vrider på mig, när jag ligger osv.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Aj då. Det låter inte kul.

2009-10-26 @ 22:12:20
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0