Långpromenad

Så har man varit ute på "långpromenad", 4 km blev det i kylan och blåsten, och jag tror vi kom ungefär 1 km innan jag började få sammandragningar... Man känner sig så handikappad när man inte kan gå i normal takt och när livmodern drar ihop sig på det viset... Men för min del var det en långpromenad åtminstone, man får väl glädjas åt det lilla ;)

Har hunnit med att äta en sallad också sedan vi kom hem, och nu är det hög tid att ta sig till affären och köpa ett frimärke och posta de påskrivna kontrakten.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Moa

Jag kan inte gå ut med hundarna vettigt längre.. Så fort jag går i den takt jag alltid gjort så får jag sammandragningar.. Hundarna får mest gå på kiss och sniff promenad med mig.. =)

2009-10-04 @ 14:49:10
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/moasliv
Skrivet av: X

Hur känns det när man får sammandragningar? Jag tror att jag har fått det ibland, men är inte säker. Det känns liksom som håll, fast i livmodern i stället för lungan.. Är det sammandragning?

2009-10-04 @ 18:34:16
Blogg/hemsida: http://egologi.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0