Kladdkaka + film

Nu känner jag mig helt proppad igen, kladdkaka med grädde är mäktigt som satan så det blev bara en bit.
Men den var god, hade lyckats ganska bra idag tror jag...




Kikade på In Bruges också, med Colin Farrell. Var en ganska bra film, lite "skum" men lagom avkopplande, man behövde inte tänka så mycket och man skrattade en hel del trots att det är en thriller typ. Älskar verkligen den staden också, så otroligt vackert... Men för alla er som sett filmen, eller inte sett filmen: När jag var där 2005 fanns det åtminstone en bowlinghall, jag var där, jag har bildbevis!! :P


Nej, nu ska jag sov, känner mig helt slutkörd. Jag är verkligen inte van vid att gå på långpromenad, laga mat och baka samma dag...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0