Härligt uppvaknande

Fick in nya nycklarna genom brevinkastet för ca 20 minuter sedan, jag låg halvsovande i sängen när det ringde på dörrn, sambon satt och hade precis börjat äta sin frukost men klarade inte att öppna dörren eftersom han inte fixat håret ännu... Då går han och gömmer sig i sovrummet och försöker få mig att gå upp istället, jag som inte ens var påklädd... Jag säger då det, karlar alltså! Men nu jäklar blir det renovera som gäller..

Och nattetid blir det tydligen bh med ilägg i fortsättningen, underlakanet på min sida är alldeles fläckigt av intorkad råmjölk nu tydligen, och de fläckarna var inte där när jag gick och la mig igår. Får se det som ett tecken på att matleveransen ska funka ordentligt till bebis sedan ;)

Nej, frukost nu, sedan över till andra lägenheten, lite photoshop och så ringa mamma så vi kan åka in och välja tapeter..
Ses sedan


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Hahaha! Killar kan också vara fåfänga:)

2009-10-07 @ 09:50:30
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Sofia

Så kul med nytt boende.

Lycka till med renoveringen!

2009-10-07 @ 10:05:00
Blogg/hemsida: http://whatiam.blogg.se/
Skrivet av: Miiqa - jag överlever allt

Men det är ju bra att du har mat åt bebis sen. Synd bara på sängkläderna, men det går väl bort i tvätten? Jag tycker absolut inte att du ser ut som någon flodhäst!



Kram

2009-10-07 @ 12:42:17
Blogg/hemsida: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Skrivet av: Tessan

Haha sån är jag med ibland

2009-10-07 @ 17:37:57
Blogg/hemsida: http://varframtid.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0