Härligt nöje

Fick precis en bunt bilder skickade till mig som jag ska fixa i ordning en header med åt en tjej, och shit vad kul det ska bli för bilderna var helt underbara. Jag är så oerhört avsundsjuk på de som kan fotografera och har fantasin osv för att ta alla dessa underbara bilder som jag aldrig ens skulle komma på att ta, jag får hålla mig till bildmanipulering och annat som jag kan göra i photoshop, kameran får någon annan hålla i...

Nej, nu ska jag krypa till sängs med min bok och låta John Blund komma när han känner för det, imorgon blir det till att roa sig med photoshop och lägenheten (om hyresvärden bara kan få tummen ur och ringa och fixa allt med nycklarna osv så jag får komma igågn med det!!)
Go' natt på er allihopa, ses imorgon


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0