Grattat älsklingen

Blev en ganska tidig morgon för mig idag. Ut och skrapa bilen och sedan upp till affären för att köpa lite nybakat bröd till frukost. Älsklingen fyller 24 år idag så jag bjöd honom på frukost på sängen (han hade till och med glömt att han fyller år, då är man yrvaken). Blev en bukett med röda rosor åt honom också, så svårt att veta vad man ska hitta på men det är inte det vanligaste här hemma... ;)



♥♥♥ Älskar dig Jimmy, oerhört glad att jag har dig. Grattis på födelsedagen. ♥♥♥


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Miiqa - jag överlever allt

Du får hälsa grattis till din älskling! Hoppas att renoverandet av lägenheten går bra, den ser ut att ha mycket mys-potential :D



Kram!

2009-10-08 @ 12:32:14
Blogg/hemsida: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Skrivet av: Gun

Grattis till din älskling! han är lika gammal som min äldste son.

2009-10-08 @ 13:05:15
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: richard

e jag förvånad att jmmy glömt att han fyller år!!? nej! hans far e lika så..

va snäll du e som kommer med frukost på sängen å allt:)

2010-01-23 @ 08:36:16

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0