Tänk vad en enda dag kan göra

Hur kan det skilja ett år på igår och idag? Var mycket mer logiskt när man var mindre och räknade månader "Jag är 5 år och 3 månader", hoppet framåt blev inte lika stort som att gå från 21 till 22 över en natt.

Varje år kommer man ett år närmare pensionen också, jag har tur att resten av min familj (föräldrar, sambo och syskon) är äldre än mig och alltid kommer vara äldre än mig ;) Då slipper jag känna mig så gammal.


Dessutom, vad är det för jävla påhitt att jag ska vakna klockan 6 en fredagsmorgon?! Mina systrar och min pappa brukar vara raska med att skicka sms, tididgt, när någon fyller år men inte ens det har jag hunnit få ännu. Jag vill bara sova men är klarvaken. Trodde inte jag skulle kunna somna om igen när jag vaknade till vid 2 i natt heller, men då lyckades jag åtminstone. Kanske ska ge mig i kast med städningen igen istället.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Sofie

Grattis på födelsedagen :D Hoppas du får en riktigt bra dag :D

Själv ska jag hem till min hemstad trollhättan och hälsa på min familj och vänner! :D



Jag tycker det duger med plastgran, jag har julstämning så det räcker och blir över iallafall :P

2009-11-27 @ 09:25:17
Blogg/hemsida: http://fiiatheoneandonly.blogg.se/
Skrivet av: Moa

GRATTIS!!! =)

2009-11-27 @ 11:04:33
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/moasliv
Skrivet av: Moa

SV: Ja mitt blodtryck har ökat de sista två gångerna.. Innan dess har det legat på 125/70 typ... Så det kändes högt.. Men det är först när undertrycket hamnar över 90 som dom börjar kolla ordentligt.. Hoppas att jag klarar mig utan att det stiger mer nu...

2009-11-27 @ 11:14:39
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/moasliv
Skrivet av: Gun

GRATTIS!:)

2009-11-27 @ 13:17:38
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0