Tacotime

Dagen har spenderats dels i Skövde med svärmor, älsklingen och barnen, dels här hemma i sängen halvsovande... Gick runt och kikade lite i butikerna i stan men hittade inget roligt, dessutom kände jag mig som en uppblåst flodhäst och fick sammandragningar + blev enormt kissnödig när vi gick runt där.
Nu blir det snart tacos, har skurit grönsaker åt ett helt kompani känns det som, ska ge mig i kast med att fixa köttfärsen alldeles strax. Sedan blir det till att leta fram någon film i gömmorna och slå oss till ro med chips, dipp och julmust/vin.

Känner mig utmattad verkligen, och stundtals är förvärkarna ganska kraftiga. Dessutom misstänker jag att "slemmisen" börjat släppa så smått så har vi tur har vi vår lill* här någon gång i nästa vecka, men det kan lika gärna dröja ytterligare ca 40 dagar.

Älsklingen har lovat att ge mig massage ikväll, längtar något enormt. All typ av beröring känns himmelsk (eller, pilla i håret, massage, klia på ryggen och klia på armarna är underbart. Ryggen och armarna har jag aldrig gillat innan men nu njuter jag i fulla drag)

Fick fina presenter igårkväll av svärmoroch barnen också, en bok med massa recept på allt möjligt med choklad i och ett fint halsband som känns väldigt mycket jag. :) Och så bjöd hon oss på pizza, det blev en sen middag men god, minst sagt...

Åter till matlagningen antar jag. Vi hörs!


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Tova

Hehe ja, men det är ju det som är grejen - jag gillade inte heller asiatiskt innan, men efter jag provat på den mer "riktiga" maten därifrån så är jag såld ;)

mexikanskt är också härligt! kan inte säga att jag ätit så mycket av det, men de "smakprov" jag åt på restaurang i New York smakade riktigt bra :)

kram

2009-11-28 @ 19:18:57
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Skrivet av: Sofia - 19 & Gravid

Ja det verkar ju så :) Men ni vet inte könet va? Har säkert frågat, men man pratar ju med en hel del så glömmer så lätt.. annars mår magen fint? Inga känningar?? Har mailat dig nu! =) Kram

2009-11-29 @ 10:32:44
Blogg/hemsida: http://sofiahivall.blogg.se/
Skrivet av: sofia - 19 & Gravid

okej :) Ja nä just nu känns det lite segt, väntar mer på att vattnet ska gå, magen sjunka ännu mer osv. Men inga direkta förvärkar utan bara ständiga sammandragningar. Men än så länge gör det inte ont! Så vi får helt enkelt se. Han kommer ut när han känner för det :)

2009-11-29 @ 17:38:55
Blogg/hemsida: http://sofiahivall.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0