Städa, städa, städa...

Så har jag tvättat alla fönster och persienner. Lyckades nästan bli klar innan det började regna, de två fönster jag hade kvar då är mer eller mindre under tak så de klarade sig fint ändå.
Nu borde jag inte ha mer slipdamm på fönster, persienner och fönsterbrädor åtminstone. Men man får väl se vad man hittar senare.

Har börjat hänga upp julgardinerna på kontoret också nu, de är inte så jätte "juliga" så det är inget som stör mig (jag som inte gillar att hänga julgardiner innan Lucia) utan gör bara kontoret väldigt mycket hemtrevligare (om jag kunde få bort allt skräp som står och väntar på en plats i typ ett förråd eller liknande).

Nu ska jag ge mig i kast med att städa i badrummet, åtminstone röja upp så pass att man vågar släppa in folk där. Blir med andra ord till att jaga dammsugaren ett varv där inne och sedan våttorka golven.
Sedan blir det en runda i vardagsrumemt också. Sparar nog sovrummet och köket tills imorgon. Och förhoppningsvis kan jag småplocka på kontoret ikväll.

Ska ta en sväng ner till gamla förrådet och hämta upp lite barngrejer också sedan, och jul/adventspynt. Kan nog fylla bilen med grejer utan några större problem, vagnen tar ju upp lite plats bl.a.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Elly

Okej :D haha ja fort över huvettaget. Allt bara rusar iväg!

snart är de dags för dig :D

2009-11-26 @ 17:00:23
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/
Skrivet av: Elly

ja precis, jag räknar med att de går snabbart iaf :)

oj oj, hur känns de då? förutom läskigt?:P

2009-11-26 @ 17:32:10
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/
Skrivet av: Elly

Sv: aahah men de va ju du själv som skrev att de kändes läskigt :P dålig timing? dårå?

mkt o göra ?

2009-11-26 @ 17:59:33
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/
Skrivet av: Isabel

Duktig du är som städat så mkt! :) Jag har inte alls orkat denna veckan, är så trött när jag kommer hem så jag itne orkar göra något.



Vad man ska och inte ska äta kan man ju läsa på livsmedelsverkets hemsida så jag är inte orolig för att jag itne fick inskrivning tidigare, är ju inte så långt gången än :)

2009-11-26 @ 20:11:36
Blogg/hemsida: http://aizah.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0