Snart framme

Idag blir det till att slipa väggarna i barnrummet, mamma var här igår och spacklade klart alla skarvar så nu ska här slipas och förlimmas. Imorgon börjar den stora förvandlingen, tapetseringen!
Snart är det färdigt där inne, då får rummet troligen fungera som gästrum över helgen (svärmor kommer troligen ner en sväng, ska bli härligt) och sedan ska här göras i ordning.
Det ska bli så skönt att få bort alla spackelspadar, penslar o.dyl som ligger lite här och var och känna att vi faktiskt kan göra allt i ordning till slut.
Det tar sin lilla tid men innan 1a advent ska det vara klart (lite smågrejer kvar som alltid men väldigt lite faktiskt...) Snacka om att längta



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Sofie

Vänner ska man vara rädd om. Jag och min bästa vän, är alltid ärliga mot varandra men vi vet också vart vi har varandra. Vi kan vara ärliga just för att vi vet att det inte är för att vara elaka, utan för att vi tänker och känner likadant. Så hon är min högra hand alltså :)



Jag tror inte man kan vänta för att få en bra ekonomi, för vad är en bra ekonomi egentligen? Jag menar skulle jag tjäna lika mycket som jag gjorde för ett år sen alltså 20 000 ca, så skulle jag bara spendera upp allt som är kvar av lönen. Men nu när jag har haft det riktigt fattigt med bara csn som inkomst så har jag lärt mig att prioritera. Och det gör man nog när man har barn också. Man prioriterar helt enkelt.

2009-11-23 @ 10:34:24
Blogg/hemsida: http://fiiatheoneandonly.blogg.se/
Skrivet av: Elly

Ah okej, går snabbt för dem med alla säsonger ju! Undrar hur många top model de kommer bli :P

2009-11-23 @ 11:41:54
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/
Skrivet av: linda

Jag är inte heller smal i vanliga fall, långt ifrån kanske därför jag inte gått upp ett enda gram under min graviditet, Jag vet inte!

Jag längtar iallafall bara mer och mer tills han är ute och att ja kanske kan få sova på mage igen..

Hur känner du inför förlossningen och så?

2009-11-23 @ 12:50:41
Blogg/hemsida: http://lindahh.blogg.se/
Skrivet av: Elly

sv: håller med dig ang granen, vi tar inte heller in den föresns den 23e. Så ska de bara var, sen kan man ju göra ett undantag om man ska iväg som sagt :)

2009-11-23 @ 15:47:15
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0