Önskelistan

Nu vet jag vad jag önskar mig i julklapp... Presentkort på Kicks och Make Up Store vill jag ha, unna mig lite nytt och härligt smink så här i vintermörkret. Försöka vara en fräsch morsa, till skillnad från nu när jag knappt orkar ta på lite mascara (men så är ju mascaratuben nästan tom så det är kanske lika bra...)

Och ett saftigt presentkort på IKEA skulle inte sitta fel det heller, ska införskaffanågra bokhyllor och sådant i vår är tanken


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0