Mutter...

Har vi fått vårt internet inkopplat hemma ännu?? Nej, trodde väl inte det. Hoppas verkligen Telia är bra på det där med att kompensera sina kunder...
Bokade flytten till 29 oktober, skulle inte vara några problem... Sedan tog vi kontakt med dem den 1 november och frågade, då fick vi besked om att det skulle vara inkopplat den 12 november (alltså 2 veckor efter det datum det var beställt till). Så i torsdags, 12 november, fick jag först svaret att det skulle funka innan kvällen, annars skulle vi ringa igen. Sambon ringde vid 18 och fick då beskedet att det skulle fixas under kvällen, absolut senast midnatt skulle det hela funka...
Igår fick vi så beskedet om att det är något fel någonstans så de måste göra en reklamation och förhoppningsvis ska det komma igåg under nästa vecka...

Misstänker att jag inte är ensam om att inte vilja betala för de dryga 3 veckor som vi inte kunnat använda vår hemtelefon, internet eller digital-tv... Jag tänker inte betala för den tiden vi inte kunnat använda det, och nog fasen hoppas jag på att de ska se till att ge oss någon slags kompensation för att det inte varit fixat när det sagts heller. Är det sagt senast 12 november vill vi ju inte sitta och vänta en vecka till efter det utan någon slags kompensation. För mig räcker det liksom inte att slippa betala för tjänsterna under den tiden, jag vill ha mer och tänker kräva det när det väl är igång också.


Tänker försöka läsa igenom alla gamla blogginlägg jag har liggandes på bloglovin nu (lite över 200 st) och kommentera lite. Är hundvakt åt mina föräldrar så jag har tillgång till internet hela eftermiddagen, om än något segare än jag är van vid.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0