Kvällsbloggande

Nu ikväll har jag roat mig med att tvätta persiennerna i barnrummet, vattnet var inte direkt klart när jag var färdig med det, det var askgrått eller något liknande. Torkade även rent fönsterbrädan som visade sig vara vit, inte gråbrun som det verkade innan...
Ska ge mig på väggen bakom elementet med lite målartvätt nu innan jag går och lägger mig så jag kan försöka måla det direkt i morgonbitti. Ska måla dörrfodret där inne också innan jag drar igång ordentligt med städningen så att det blir helt klart där inne innan vi får finbesök i helgen.

Blir nog en sväng mer till förrådet också och hämta upp julgrejor och en hel del barngrejor därifrån. Ska komma ihåg att plocka upp madrass och luftmadrass från källaren med så att vi har någonstans att låta gästerna sova.
Blir en del att göra men det är faktiskt ganska kul nu när det är färdigtapetserat överallt. Nu känner man att allt man gör verkligen ger resultat!!


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Sofie

Njae inte på samma sätt.. Men det är som jag sa, det beror på vad man är uppvuxen med. Jag är uppvuxen med gran sen första advent och det ska även mina framtida barn ;D Haha jasså ingen plastgran? Haha. Jag skulle aldrig ta in en riktig, det ligger ju kvar barr till sommaren överallt juh! Nej usch, och dammsuga varje dag, nej tack. Vi har en kisse som älskar julgranar så det måste bli en plast gran :p

2009-11-26 @ 07:08:58
Blogg/hemsida: http://fiiatheoneandonly.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Jaa och det är nu när man själv väntar barn som man vrkligen inser.

Nåväl den här gången tänker jag inte ge mig, Jag har en farfar och klarar ig med honom vill dock ha svar på alla mina frågetecken..



2009-11-26 @ 10:56:47

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0