Jag har lagt nördpussel..



Efter en rejäl repa med dammsugare och fuktig trasa, samt en hel del huvudkliande såg det ut så här istället



Som ni kanske förstår så har jag städat mitt tangentbord för första gången sedan jag köpte datorn för två år sedan, det behövdes, och kändes ganska passande att städa det ordentligt innan vi kopplade in allt på kontoret. Jag menar, vem vill ha ett så skitigt tangentbord på ett nyrenoverat kontor??



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: studentmorsan

Bra grej att göra innan knodden levereras, tangentbord är största bakteriehärden hos många! http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.159504

2009-11-20 @ 13:09:52
Blogg/hemsida: http://studentmorsan.wordpress.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0