Det tog sin lilla tid

Börjar bli dags att förbereda för maten nu, blir kyckling med pommes ikväll och jag börjar bli hungrig. Men först måste vi handla hem mjölk och lite annat, längtar tills på onsdag då sambon får sina pengar från csn så vi kan åka och storhandla. Ska införskaffa första paketet blöjor då också är tanken.
Har tagit mig igenom alla olästa blogginlägg på bloglovin' och kommenterat en hel del av dem nu, det tog bara drygt 3 timmar :P

Min rygg tar kål på mig snart så jag antar att det är en sväng till toan och sedan försöka röra lite på sig som gäller nu.
Hörs i kväll kanske? ;)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Tina S

Oj många inlägg:P



Härligt, 5veckor, kan den ju komma redan imorron om det är så ;)

2009-11-20 @ 18:50:36
Blogg/hemsida: http://onodiginfo.blogg.se/
Skrivet av: Liw

MM, så blir det nog här med framöver. Spenderar redan den mesta delen av natten i soffan så det kommer nog bli sittande sömn där vad det lider :S Har dock sovit jätte bra två nätter i rad, trots förvärkar :)



kram

2009-11-20 @ 19:22:16
Blogg/hemsida: http://preggomonster.blogg.se/
Skrivet av: unique

Hahaha... Känner igen det där med bloglovin. Man är fan beroende alltså =)



Du kan ju kolla min mage. I inlägget bebis vecka 35. Där kan du jämföra med din.

2009-11-20 @ 19:29:45
Blogg/hemsida: http://saratilling.devote.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0