:D



Älskar verkligen dalen som alltid blir när man kollar statistiken mitt på dagen. Men oj så glad jag är att ni faktiskt är så pass många som kikar in varje dag. 119 unika besökare hade bloggen igår, det är kanske inte mycket för vissa men för mig så är det stort. Så tack till er alla, ni förgyller min dag även om ni är väääälidgt tysta av er ;)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

Hej! Skulle du vilja hjälpa mig med en bloggdesign? =)

2009-11-26 @ 12:44:35
Blogg/hemsida: http://frusofia.blogg.se/
Skrivet av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

åh vad snällt! :) Nej jag är skitdålig på sånt där, du får väldigt fria händer! :) Det enda jag vet är vad jag vill ha för färg på temat kan man väl säga och sedan vilka bilder jag vill ha med i headern / som presbild. Ganska snirklig text till rubriken inlägget, men ganska vanlig text på själva texten i inlägget..Men om du lämnar din mail så kan jag maila bilderna till dig så kan du kolla på det? =) Jag vill gärna ha ett silver eller guldtema, det vore coolt.

2009-11-26 @ 13:02:44
Blogg/hemsida: http://frusofia.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0