Bilder?

Jag vet att jag är dålig på att lägga upp bilder, usel rättare sagt, men nu skyller jag på att batteriet i kameran är dött och jag vet inte vart laddaren till det är i röran. Och ta bilder på lägenheten får vänta tills sista rummet är klart så vi får bort alla kartonger osv som står överallt, så ni får se ett fint och ordnat vardagsrum m.m.


Snart är det tydligen jul också, nästa söndag är det första advent och då ska jag se till att ha fått upp alla adventsstjärnor och ljusstakar i fönstren, och hittat adventsljusstaken till köksbordet. Kommer nog hänga upp julgardinerna på kontoret också tills dess, så juliga är de inte och jag har noll koll på vad jag annars skulle ha för gardiner här inne just nu. Kanske är dags att börja handla lite klappar med... Undra just vad folk vill ha


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0