50 dagar till BF

Nu har vi bara 50 dagar kvar tills vår älskling är beräknad att komma ut till oss, och jag kan lova att mina revben uppskattar att det går åt rätt håll.
Jag är så oerhört nyfiken på vad h*n är för en liten person. Hur stor h*n kommer vara, vem h*n kommer likna mest, om det är en liten tjej eller en liten kille osv. Och hur jag kommer bli som mamma, kommer jag verklien vara allt det h*n behöver? Kommer jag räcka till?

230 dagar har gått hittills, kan ni tänka er vilken enormt lång tid det är egentligen?!
Jag föredrar att räkna i dagar faktiskt, då märker man verkligen att det går framåt. 50 dagar låter betydligt mindre än 7 veckor, eller 2 månader...

Längtar så otroligt mycket, och nu är det väldigt sällan som jag inte känner av bebis på ett elelr annat sätt, kraftiga knuffar och buffar i tid och otid... Mammas lill* älskling... ♥


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Nella

Hej .... :-))

Ja e också gravid o e beräktat till samma dag som du ska ha ... 22:a dec ... lite kul :-))

Kommer absolut sätta dig som favorit hos mig ,,,

Ha inte hunnit o kolla igenom din blogg så jätte noga än ,, men de ska bli kul o följa den.

Speciellt nu när man ska ha sammtidigt :-))

Kram


Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0